PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 28 Julai 2011

AKHIRNYA.. SINGA YANG JINAKKAN HARIMAU

Assalammualaikum. lepas bola habis je, semua update pasal tak puas hati.. kat facebook apatah lagi.. berderet2 sudah.. haha~ senanya aku tak tengok pown bola.. sbb aku tak minat.. kalau aku tertengok pown sebab aku tgk player dia.. hehe.. gatai nooo~ tapi agak sakit hati la bila singapore main taktik kotor.. saja je lengah2kan masa. haishhhh!! pape pown.. tahniah la kat malaysia sebab mampu juga jaringkan gol.. takpe.. jadikan kekalahan ni sebagai pengajaran... len kali jangan pandang rendah pada orang lain oke! dan jangan cakap besar..

KERANA BOLA, AKU TERLEPAS TENGOK CERITA RAMADHAN TERAKHIR.. SPOILED GILA!!!!

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

1 ulasan:

Ferruccio Elio berkata...

woooohhhhh
read your article its very informative and useful for me thkss


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget