PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 21 Jun 2011

RASA MCM NAK STOP JE JADI BLOGGER

Assalammualaikum.. hurm.. korang pe kabar? baik? sihat? dah makan? da minum? dah yak yak? hehe~ saja je main2.. hurm.. acctually.. aku nak buat pengakuan kat sini! aku rasa.. mcm da tak syok jadi blogger.. dont know why.. tp aku da tak tau da apa tujuan aku jadi seorang bloggeR?? macam pelik je bila fikir balik.. kenapa aku jadi bloggeR? haha~ ape2 entah.. maybe benda ni jadi sebab aku da ada minat lain koT?? **boleh lak catuh erk? haha~

susah nak cakap sekarang ni.., as i said before, ak ni bukan jenis yang setia.. cewah! maksud aku.. aku ni tak boleh la tetap pada yang satu.. sebab aku lebih suka mencuba.. bila aku tengok itu, aku nak try, bila aku tgk ini, aku na try juga~ jadi sekarang ni, aku dah rasa bosan.. bosan dengan tulisan aku sendiri. bila aku baca balik benda2 tu semua.. aku akan cakap..

benda alah apa yang aku tulis ni??

haha~ susah la sekarang ni~ lagipun, blogger dah ramai dah.. yang membaca entry kita pun blogger jugak. lepas tu, kadang2 entry semuanya sama je.. berpusing pusing.. jadi, dah tak syok lah.. sebab.. aku pun tak tau.. haishhh!~ haha~

pape pown.. aku takkan blogging for a week! sebab apa? aku pergi camping sok weyh!! camp rock ko-ku.. so.. selamat malam dan mimpi indah semua!!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget