PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 28 Jun 2011

PHOTOGENIC PETS CONTEST

 

Assalammualaikum.. weh! aku masuk contest weyh! huhu~ *eleh.. itu pun nak kecoh kan kan kan? haha~ tak eih.. saja nak bagi tau.. contest ni dari SINI. So.. aku pertaruhkan gambar ni.. sapa ingat budak ni sapa??? kan dulu aku selalu cer pasal dia.. ok3! sapa yang tak tau lagi tu, nama dia baby sebab dia ni gila manja!! dia ni baka mix persian~ baby datang rumah aku minta makan dan terus menetap kat rumah aku dengan muka tak malu.. sebab.. muka dia cute! hehe~

** nak join?? klik banner atas tu k!


 

masa ni, baby tengah baring.. sedapnya dia.. budak ni memang suka ambil gambar! bila orang snap je, mesty mata dia lekat dekat lensa! so.. as conclusion.. budak ni gila lensa~ huuuu~~ gambar bawah ni semua pun gambar dia, tapi as hiasan je.. ngee~











saya tagged anda!!



~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

5 ulasan:

Syuxer berkata...

malangnya saya xde pet T_T..sori ye tak dapat join..

pRiNCe berkata...

adeh..kna tag pulak..haha..thnc ye g-3..:)

G3-lina berkata...

prince, anda mnyerlah hari ni.. tu psal kne tag~

syuxer.. urm.. takpe..

cucu umie berkata...

comel lh kucing tu..tpy ayie xad kucing lol..hermmmm

berkata...

jalanjalan dari kontess ni. comei kucenn tu!


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget