PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 17 Jun 2011

MAAF! SAYA TAK MINAT DENGAN IPAD 2 AWAK!


Apple® IPhone 4 dan iPad 2
Tahniah!
Anda layak memenangi sebuah hadiah dengan serta-merta!Setiap Jumaat petang, kami akan memilih salah seorang pelawat kami secara rawak untuk menyertai pertandingan hadiah harian kami. Menurut keputusan cabutan kami, anda baru sahaja memenangi sebuah:RM1,500 Apple® Gift CardBertindak sekarang! Jawab dalam masa 03 minit dan 34 saat. Jika tidak, kami terpaksa memberikan peluang anda kepada pelawat rawak lain yang layak!
Dapatkan hadiah anda melalui 3 langkah mudah:
Langkah 1:



Langkah 2:
Langkah 3:
Klik Di Sini untuk berdaftar di laman kami. Ia hanya mengambil masa 3 minit sahaja dan adalah perlu supaya anda dapat menerima hadiah tersebut. Maklumat diri anda adalah penting untuk membolehkan kami menghantarkan hadiah kepada anda.

Jangan lupa menyatakan nombor telefon bimbit anda yang sah.

Sila sahkan kod PIN (yang anda akan terima sebagai pesanan teks ringkas melalui telefon anda) untuk membolehkan hadiah anda dihantar dalam masa beberapa jam sahaja!
Selamat Berjaya!



Assalammualaikum! sapa pernah dapat popup msg ni? perghhh!! memang trap habis la! aku tak kata aku dah try.. tapi.. cuba korang tengok perkataan berwarna INI KEJAP! oke, dah tengok? kenapa aku suruh tengok? sebab, aku dapat msj ni pada hari jumaat malam of coz.. then.. keesokkan harinya pulak, dia tulis, sabtu petang.. dan aku juga pernah dapat pada hari khamis juga! dan lagi satu.. senarai pemenang mingguan dia tak berubah ubah! sama je.. perghh! memang tak bole caye! bluekkkk!

one more thing.. kenapa dia nak bagi hadiah free2 kat orang? sedangkan benda tu agak mahal? hak tuihh! bluekk!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

1 ulasan:

Jones berkata...

mmg bnyk popup msg mcm ni skang..kalau pkir lojik pon,mmg xmasuk akal kn..tp ada gak yg tertipu..haish


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget