PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 8 Jun 2011

LESBIAN!!

arghhhhh!!!!! aku bukan less lah!!! asal kau ni!! adoii!!! pegi jauh2! nyemak dalam hidup aku betul! eii! geli tau tak? GELI!!!! muka cantik2, pegi jadi less.. adess!!! bukan aku nak kutuk kau ke pe en. tapi.. ish~ susah tau tak nak ckp ngan orang tak paham bahasa ni.. nak kata aku ni makhluk pluto tak.. sbb org2 lain paham je ape aku cakap.. nak kata kau tu dari pluto.. ade la kot kemungkinannye.. urff.. ~ aku tak kesah la kan nak kawan ngan kau.. sbb bnyk je kawan2 aku jenis camkau kot.. tapi tulun lah..jangan buat aku geli ngan perangai kau tu~

**gambar takde kena mengena dengan entry~




~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

menusuk hati berkata...

hehe..mungkin sebab awak lawa sb tu dia suka.hik!

menusuk hati berkata...

uik!Saya pemfollow ke 200,takde hadiah ke?hik sekali lagi

ZORA berkata...

hahahaha..gangguan seks sejenis la ni aek..

hehehehe..:P


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget