PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 27 Jun 2011

KITTEN AKU TAK BAIK LAGI..

Assalammualaikum.. hurm.. makin hari makin sedih.. aku tak tau dah nak cakap apa.. kitten aku tu makin hari makin teruk.. nak bawa g jumpa vet.. tapi aku asyik busy kot?? hurm.. esok cuti!! insyaallah aku bawa dia..  kesian aku tengok dia.. taik meleleh je.. then bontot dia bengkak pulak tu.. masalahnya.. kalau bab makan.. mak eihh!!! terbaikk!!

hurm... tadi aku ada call sorang vet ni.. aku tnya dia.. ada buat rawatan utk penyakit kitten aku ke tak? dia cakap.. ada... then aku tnye.. anggaran kos berapa.. then dia cakap..

tak boleh nak cakap awal2 la.. nanti saya rugi..

lebih kurang macam tu la.. so.. aku nak juga menilai buku dari luaran! dia maybe bukan doktor yang baik?? mungkinkah???

sapa tau vet dekat UPM tu ok ke taK?? ada yang pernah pergi tak yE??


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget