PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 12 Jun 2011

KENAPA AKU TAK BAGI AWARD?

Assalammualaikum.. ehem.. rupanya masih ada yg bertanya.. kenapa aku ta bagi award utk follower aku yang ke 100, atau ke 200.. atau seterusnya.. rasanya aku dah ceritaka dah kenapa.. tapi takpe lah.. aku cerita lagi.. hurm.. perhatian ye.. aku nak bagitau kat korang sebab-sebabnya..

tapi sebelum tu, aku nak cakap.. kita bagi award utk orang yang kita hargai je kan?? kan kan?? oleh itu.. sangat tidak adil kalau aku bagi award kat seseorang tu sebab dia adalah follower aku yang ke sekian-sekian dan sekian.. yelah. kalau aku bagi kat si anon, anon yang yang lain pun nak juga kan.. aku taknak la orang kata aku ni memilih.. well.. lain org, lain pemikirannya.. dan ini adalah cara aku..

aku hargai setiap follower aku.. sebab.. tanpa dorang, aku ni mcm membebel sorang sorang je. at least, bila ada korang semua.. aku tak la rasa aku ni keseorangan **cewah! ayat nak superb je! haha~ so.. aku minta maaf kepada korang2 yang tak dapat award tu semua. bukan apa.. aku taknak memilih.. so nanty.. bila aku nak bagi award ke apa ke kan.. aku akan bagi untuk sesuatu yang dia sangat layak.. tu je lah kot... so.. sekian~


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

bersama kak Es berkata...

semua follower adalah istimewa kannn? :)
salam ziarah dari Kak Es

ZORA berkata...

zora sokong2 dgn pndapat kamu..zora pon tak bg gak award2 ni.kte kne hargai setiap follower..huuhhuu...:)

G3-lina berkata...

iyup! istimewa dan takde bezanya~ thanks kak es~ bakal dikunjung semula~

G3-lina berkata...

btul zora.. tanpa dorang.. sape la seorang blogger~ hehe


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget