PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 12 Jun 2011

CUTI TAMBAH LAGI 2 MINGGU!

assalammualaikum.. weh korang! pe kabar yE? baik? bagos! oh ye.. nak bagitau satu perkara ni.. kitten aku dah ada nama la weyh! namanya GEMO! hehe~ nama paling pelik kot?? haha~ sebab ape aku bagi nama dia gemo? sebab dia gemuk! semalam kan.. time dia na bersih-kan diri dia dengan menjilat2 dia punya bulu tu, dia terguling guling sebab tak sampai nak jilat kat tuttt dia.. hehe~ kelakar gila.. kesian pun ada.. sapa lah yang sampai hati buang dia.. ish2!

oh ye.. esok. pada pukul 12 ni, tamatlah cuti 2 minggu budak2 sekolah.. mak bapak tak payah pening kepala anak2 buat bising kat rumah.. atau anak merayap sakan semua.. sebab.. esok! esok anak2 korang semua akan ada kat sekolah.. bagi cikgu2 pulak yang pening.. ngee~

kadang2 aku bengang betul dengan cuti ni.. sebab apa? sebab.. time awal2 cuti aku rasa bosan melampau dan aku rasa nak g sekolah balik.. bila last2 ni, aku rasa.. malas lak! so.. pada korang2 yang taknak sekolah esok atau nak tambah cuti.. jom kita pegi pejabat PM.. buat surat rayuan cuti sekolah dan hantar kat dia.. ! hehe~

sah2 dia koyak tu depan mata korang dengan jawapan.....

saya ada hal yang lebih penting utk dilakukan..

sambil mencampakkan surat yang dah dikoyak tadi dalam tong sampah.... haha~ sekian~

**tapikan.. mana tau nasib korang baik.. dia bagi korang cuti lagi weyh~ hahahahaa
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget