PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 21 Mei 2011

TIZ ZAKYAH atau NUR AMINA?



Assalammualaikum.. sejak filem nur kasih ni keluar.. ** atau maybe sejak cerita bersiri dia keluar.. tiz zaqyah sering menjadi tumpuan.. dan bahan perbualan ramai... ramai yang suka kat dia.. fan dia pun melonjak naik.. bila dalam cerita nur kasih tu, tiz pakai tudung, dan sekarang semua berharap dia akan turut pakai tudung kat luar... watak dia dalam cerita tu memberi tanda tanya.. adakah tiz dan nur amina orang yang sama?? rupanya tidak.. watak mereka berbeza..

nur amina adalah satu skrip dan tiz adalah diri dia sendiri... 
sejak filem nur kasih keluar, ramai blogger lelaki buat entry pasal wanita dan tudung.. drama dan filem ni menjadi satu icon buat penonton. satu perkara yang sangat positif dan seolah olah cerita ni satu dakwah yang 50-50.. faham tak maksud aku?? tapi tiz kena ingat..

bila nur amina menjadi satu icon, itu bermakna.. dia juga menjadi satu tumpuan.. dan itu juga bermakna.. tiz kena la behave diri.. 
sebab kami kenal awak sebagai nur amina yang lembut dan islamic bukan yang macam kat bawah ni~


**Susahnya nak jadi artis.. semua orang kenal.. semua orang pandang... pape pun.. kami doakan yang terbaik buat tiz
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

ain dzaya berkata...

kerasnya hati manusia nie, hurmm.. kita hanya cuba menegur, macam2 jawapan yan diberi....apa salahnya menjadi watak sebenar seperti aminah...kalau gini jadinya, ta layak dia pegang watak tiz zakiyah

ZORA berkata...

emm no komen..sume org ade krkter trsendri...cume lam lakonan je trpkse ubah krekter yg dilakon..

adylla fauzi berkata...

artis..biaslah tu....


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget