PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 20 Mei 2011

SUKA HATI AKU LAH! TENSION TAU TAK?!!!

assalammualaikum..

aku da tak tau... apa yg jadi kat blog ni.. tetibe rasa semak gila dan.. aku pun rasa mcm tak betul dah. haha~ padan muka aku.. over sangat.. tukar satu2 cukup la.. ini semuanya aku nak tukar.. aahahahaha~

nak tido! esok cerita katun berlambak!! aku nak tgk! last week da la terlepas..~ tata! gud nite!

bagos kau lina! sat lagi cikgu khairunnisa baca kau punya entry ni.. mmg kena tibai dengan dia.. hari isnin ni chemist dan kau berangan nak tgk cartoon???

suka hati aku lah~ tension tau tak! 2 minggu aku hadap paper.. tak larat da~
Lalallaaaallalalalaaaa~ selamat malam!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

2 ulasan:

Magrib berkata...

salam cik gadis gula gula.. anda stress ya? saya juga.. jadi, saya pinjam post awak untuk dijadikan entry saya.. hehe...

sila la review..

http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/05/aku-stress-nie-suka-hati-kau-lah-aku.html

ain dzaya berkata...

baru pas baca entry dak gula2 stress...alahaii!!


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget