PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 9 Mei 2011

PEREMPUAN GEDIX NI DAH TAYANG MUKA LA WEYH!

Assalammualaikum.. hohoooii! pe habaq woih?? haha~ sedih gila eih ceq malam2 ni.. awat taknya, cek baru lepas tgk cerita juvana tu.. adehh.. mengalir airmata ni bila si daim tu baca surat utk ibu tuh.. haishhh! **tuka topic tuka topic!! harini, aku nak tayang muka tak malu sikit.. sebenarnya.. aku baru pertama kali pakai selendang.. hehe~ macam orang tak betul je sbb tak reti pakai.. kelakar lak aku tgk.. haha~



sebenarnya, aku nak beli tudung biasa, jadi bila aku nampak kain yang aku minat, terus aku sambar tnpa usul periksa.. balik rumah.. lepak2 kejap, sekali teringat pasal 'tudung' yang aku beli tu. pastu bila tengok.. jeng jeng jeng... shawl rupanya.. menangis jugak la aku nak pakai benda tuh... T.T


semalam ronda lah satu taman tu.. sebabnya nak bagi org biasa tgk aku pakai benda alah tu.. **padahal aku keluar rumah pun jarang.. haha~ miss nana terperanjat weh tgk aku pakai canie! tgh duk ronda2 ngan miss nana tu, tangan ni gatai gila dok usik sana usik sini.. sebab benda alah tu ke depan ke depan.. rasa macam ak bukak terus n campak je.. tapi.. sayang woii~


bila dah lama pakai, rsa macam suka pulak.. sebab tak panas dan.. entah la.. tak rimas kot.. tak payah dah nak betulkan yang kat depan tu.. nak bagi dia macam bukit ke ape ke.. haha~

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

Rose Johari berkata...

Cute lah awk pakai shawl tuh...ok jek.hehe..b4 ni freehair ke? Hehe..mmg mcm tuh lah klu 1st pakai.hehehe...dulu pon masa saya 1st pakai tudung kwn2 duk gelak dan yg paling teruk dorang kata mcm mualaf jek...sedih...hehehe...

G3-lina berkata...

eh tak la.. pakai tudung gak.. tp tudung biase jep

Siti Mashitah Saidin berkata...

eh...,oke la... mula2 mmg x oke, lama2 rasa suka lak pakai, kan? kan?

EpoLღsiKunang2 berkata...

Kamu sangat comel. ^^


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget