PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 15 Mei 2011

MUNGKIN INI LEBIH BAIK..

Assalammualaikum.. tadi aku jenjalan kat alam maya ni.. sekali terjumpa blog dunia itu.. sedih sangat weyh aku tgk kat situ.. cuba korang perhatikan gambar2 kat bawah ni~

BANTU

aku nak copy gambar ni pun rasa tak tentu arah.. aku takut nak pandang.. ta dapat bayangkan.. kalau ini yang terjadi kat aku~ atau keluarga aku.. cuba tgk muka budak2 tuh weyh.. aku tak tau macam mana dia boleh senyum dalam keadaan tu.. kuatnya dia...

Pelajar Alami Ketumbuhan Di Rusuk Kanan Meninggal

dalam bnyk2 rancangan kat tv3, aku paling tak suka tgk cerita bersamamu.. bukannya apa.. tapi aku takut.. aku cemburu mcm mana dorang boleh dapat kekuatan yang begitu luar biasa utk meneruskan hidup...


dan mungkin ini lebih baik daripada korang tempatkan anak korang dalam tong sampah.. atau di tepi sungai lalu akhirnya menjadi mangsa anjing dan buaya.. anak2 tu bukannya ayam utk korang beri 'belas kasihan' korang kat binatang2 tu semua! 


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

Khairil berkata...

sedih le tgk keadaan mereka tu..syukur kita dikurniakan dengan cukup sifat..alhamdulillah...

Syuxer berkata...

saya tak sanggup melihat mereka camtuh lama2..boleh menitis air mata saya..huhuh..semoga mereka tabah mengharungi dunia ini..mereka beruntung kerana mereka xde dosa..n mungkin mereka adalah insan paling bertuah kat dunia kerana kemungkinan besar dorang sendiri masuk syurga tanpa dihisab..:)..jadi kesimpulannya..derita didunia bahagia diakhirat..itulah hikmahNya..:)

G3-lina berkata...

iyup! kita yg normal ni.. tak tau la mcm mne nnty

Rose Johari berkata...

sama. saya pon x suka rancangan bersamamu...bukan apa, saya emosi sikit klu bab2 yg sedih ni...

MasyaAllah, tak sangka rupanya ada masih golongan mulia spt Yayasan Pembangunan Nur Hikmah ni...semoga ALLAH membantu mereka.AMIN.


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget