PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 22 Mei 2011

MEMANG DAH TAK ADA PERKARA MUSTAHIL DALAM DUNIA NI

Assalammualaikum.. perghhh! advance betul budak2 zaman sekarang ni ye... darjah 3 dah ada facebook.. aku ni... form 3 baru ade.. haha~ mula2 aku tau budak tu darjah 3.. speechless gila.. dah tak tau nak bual apa ngan dia.. yela weyh.. darjah 3!!! 9 tahun...... nak bual apa ngan budak 9 tahun.. kalau depan2 aku tau lah nak ckp ape.. aku ni kan suka sakat orang.. so kalau depan2 boleh la aku sakat dia.. ni dalam fb?? adess~ memang dah takda perkara mutahil dah dalam dunia ni~~~~

weyh.. layan lah lagu ni~ best~ lagu lama.. saja2 gatal tangan ni nak selitkan kat sini~



~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget