PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 5 Mei 2011

KAN DAH KENA MARAH DENGAN DOKTOR...


Assalammualaikum! adess.. hari ni.. tak best betul r.. hari ni dah r tak pegy skola.. terlepas lah klas bio ngan Addmath. tp aku tak ponteng eih! aku pegy check up~huhu~ mmg bebal telinga aku dgr doktor tu membebel..

'awq dah ada rekod kat sini kan? kenapa tak datang appoinment dulu? tu lah.. dulu, tak datang, kan dah sakit balik.. orang suruh datang bukannya nak tau awq sakit lagi ke tak. tpi nak tau apa masalah awq.. kami hantar awq ke hospital sebab kami takda pakar kat sini. tapi awq tak datang. ni dah sakit balik, awq datang sini buat apa? bla bla bla bla bla.. '

aku tak dpt jawab pape pown.. sakit jiwa gila dengar dia membebel.. ! rasa macam nak keluar je, beli pistol pastu tembak dia.. haha~.. aku dtg bukan nak dgr dia membebel.. penat aku..

bila dalam perjalanan nak balik tu.. ibu aku cakap macam ni,

'nanti.. bila besar, jgn jd mcm doktor tu ..'

aku dah blur dah.. 'jadi apa????'

'jgn membebel depan pesakit mcm tu.. silap haribulan.. hang yang sakit kene pelangkung..'

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

Budak Botak berkata...

he3, cian dia. Knapa x bebel balik kat dok tor tue?

Entry terbaru -> USB Flash Yang Bercahaya Bila Mesej Facebook Masuk... (",)

Miss AZ berkata...

hahaha!! buat pesakit yg tak tahan kena bebel, mmg kena pelangkung sungguh doktor tu ;)

ღKekunangpelangiღ berkata...

haha.. padan muka.
Sapa suh degil. ;p


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget