PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 16 Mei 2011

[DOWNLOAD] FILEM CUN!, dapat rating paling tinggi.

Assalammualaikum.. haishh! musykilnye aku.. kenapa?? tadi aku check2 la rating entry blog aku ni.. entry yang dapat rating paling tinggi.... [DOWNLOAD] FILEM CUN!. wujud dalam blog ni pada 23/4/2011 dan mendapat view lebih daripada 1000 dan traffic source banyak datang dari google.. setiap kali aku tgk rating tu, mesty entry yang ni berada kat atas sekali~  best ke cerita tuh? aku tengok trailer je.. hehe~ not bad lah.. kalau korang  nak download, klik sini..
~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

Prince berkata...

prince sanggup turun istana untuk datang melawat kawan2..terharu tak ??hehehe...

syuxer berkata...

camner nak check rating entry tuh hehe..kongsila awk..

atiqa aris berkata...

bes ke cite tu?nur kasih ag bes kut.xsabar nk tgok kames nih.hee

ZORA berkata...

tak dapat nk bg pndpat la..tak pnah tgk pon ag cte ni...nak tgk gak la...huuhh..:P


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget