PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 23 Mei 2011

CONTEST BLOG SAYA COMEL

Photobucket

assalammualaikum.. malas nak cite pepanjang.. just nak cakap.. aku di tag oleh http://rosejohari.com dalam contest blog saya comel.. tapi masalahnya.... blog aku tak comel la.. haha~ tapi org dah tag kan.. na buat cane.. mak saya cakap, kena hormat orang tua! haha~ **gedix2 sket~. hurm.. sape nak join, meyh usha syarat2 dia.. klik sini.

hurm.. nak tag2 orang ni sebenarnya.. tak wajib katanya.. tapi.. SUNAT! haha~ kakak kakak kakak~ maaf.. tak bole tag orang lha~ ade sebab2 tertentu.. sorry.. korang2.. jgn lupe join sekaki ye.. ade hadiah~ huhu~


**malu tgk blog sendiri.. dah la tak cumel. ade hati nak join.. 

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget