PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 4 April 2011

KENANGAN ANTARA KITA~

Assalammualaikum! ya allah! lamanya aku ta on9 wei! rindunya aku kat rumah kecil aku ni!!!! kat tetamu pun sama.. weyh korang.. korang tau tak.. baby dah tak ada.. pada 31 march hari tu.. baby pergi tinggalkan aku.. terkilan sangat sangat.. sebab.. aku tak sempat usap dia waktu tu.. menurut ibu n nenek.. baby terseksa sangat.. sama ada dia makan racun... atau dipatuk ular.. sebab baby suka merayap kat kebun belakang.. sedih gila aku.. 3 bulan lebih aku jaga dia.. dia datang tiba tiba dan pergi tiba tiba.. sampaikan.. aku rasa trauma sangat untuk menyayangi makhluk lain.. termasuk parents aku.. aku takut kalau kalau aku kehilangan mereka..

aku dah macam orang gila dah 2-3 hari ni sebab kematian baby.. terbayang bayang dia ada ka sini lagi.. aku ingat.. pagi tu dia manja sangat.. sampai dia nak masuk dalam kain sekolah aku.. haha~ comel3.. pagi tu.. aku bagi dia makan ikan kari.. dia makan dengan lahap gila.. pastu aku bagi dia minum susu.. sebenarnya kan.. dia tak suka susu.. tapi pagi tu.. habis susu yang dia minum.. selalu aku kena paksa dia.. hehe~ jahat aku kan..


BABY BUDAK NAKAL


BABY BUDAK COMEL


BABY BUDAK MANJE


BABY BUDAK DEGIL



BABY SI PENGGODA! HEHE



BABY BUDAK KUAT MAKAN! macam mama yek!


BABY SUKA MERAJUK!


BABY BUDAK SANTAI!



BABY NGADA2


BABY BUDAK GARANG!



BABY KUAT CEMBURU! 



BABY KUAT MERAJUK!


BABY SUKE MAIN LIDI


BABY SUKA BUAT NENEK MARAH!


**masa ni tengah menyorok dari nenek.. sbb dia kacau nenek makan..
pastu kena marah.. haha~


BABY GEDIX2



BABY PEMALAS! macam mama dia!


BABY CONTROL COMEL!


HAHA


BABY NAK TUNJUK PRO!


masa ni.. tengah intai pakwe kat luar ye!! haaa!!


BABY BUDAK JAHAT!**abes kapet nenek tu berbulu..




BABY SUKA MAIN KERTAS YANG MAMA KOYAK..


BABY SI PEMBURU


RINDUNYA KAT BABY


BABY KUAT MARAH



KAU FIKIR KAU COMEL???



MEMANG COMEL POWN!




SEDAPNYA DIA TIDUR..



MAMA RINDU BABY!


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

Matjoe berkata...

ahaha, comel jer kucing tu

Matjoe berkata...

ahaha, comel jer kucing tu

GadisGula-gula berkata...

yup! dye comel gyleerr! sayang dia~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget