PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 9 April 2011

JOM EXCHANGE BANNER?

assalammualaikum.. pe kabaR?????? baik noh?? sihat noh?? hangpa je lah yang baik, sehad segala.. aku ni.. penat gila! asal?? sbb hari ni, aku jadi  TIDAK suka relawan kat sekolah.. ada kawat tadi.. perghh.. ramai gila yang tumbang... sadis sadis.. tu la.. degil sangat.. orang cakap jgn pakai baju, pakai jugak..opss! bka2.. maksud aku.. jangan pakai baju hitam kat dalam... heheh... tapi takpa.. ada pengalaman...


haaa!! hari ni ada satu peningkatan kat blog ni.. cuba teka apa dia???? haha~ alah.. sikit je.. aku buat banner.. atas arahan komanden luqman haqim.. maka.. selamatlah aku buat banner yang memang tak cantik.. yelah.. budak baru belajar...

ekceli.. da ade da dulu org suruh aku buat banner ni.. tapi...  biasa la.. siapa tak kenal aku.. obama pun kenal tau.. PEMALAS TERHEBAT! haha.. so.. aku lepak je r.. buat dunno je.. tapi dah lama2 tu, aku ada try buat.. bila usha balik.. fhuhhh!!! cantik lagi monyet kat hutan buat.. haha~ adoii.. so.. bila dah ade permintaan yang ke berapa entah ni.. aku buat la.. **ayat poyo tahan cacing kerawit~

jadi, ibu ibu bapak bapak siapa yang punya belog nak tukar2 banner ngan aku.. boleh jep... saya sedia berkhidmat.. haha~ pada sesiapa yang tak ada banner lagi tu, boleh lah buat kat... mybannermaker.com  for free~ **tempat aku buat mende alah ni la.. haaa! aku mempersembahkan... banner yang paling tak cute.. dipersilakan......

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget