PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 25 April 2011

BAHAYANYA FB..

assalammualaikum.. fuhh.. penat gila.. semalam baru balik dari BL.. not bad la pantai dia.. okey la.. tapi! aku suka chalet dia sangat3 cantik gila arh! perghhh!!! kalau bole ase nak duk sana buat rumah sendiri je.. haha~


back to the topic.. aku ingatkan... FB ni just nak kawan2 je.. rupa rupanya.. FB adalah satu tempat di mana suami isteri boleh curang!! hoho~ tak tau nak kata apa dah.. banyak betul rupanya medium setan ni ye.. aku cakap ni pun.. sebab jiran aku dah jadi mangsa meyh~ suami dia curang.. kesian.. anak kecik lagi..

**gossip je kau ni!**

suka hati aku lah.. paling tak boleh tahan.. si laki ni boleh lak bawak pompuan tu p BL semalam sekali ngan kami! haishhh! dengar cerita.. rumah mak pompuan tu dekat area BL.. anak isteri hang tak bawak pulak!

**miang..**

dekat2 petang tu.. tup tup tgk hilang dah depa.. agaknya.. p rumah bakal mak mertua lah kot.. hurm.. tak tau lah si isteri tu tau ke tak.. tapi yang pasti .,. aku nak cakap..

woi.. isteri hang lagi comei la! ayu gitu..

so.. wahai para isteri.. sila perhatikan suami anda bila dia terlalu lama berhadapan dengan LP atau PC.. itu pun kalau hangpa takmau bermadu la.. kalau hang pa rela.. tak pa eih.. ok jep... tapi jangan lupa ajak aku p kenduri k..

wahai para suami .. usha2 sikit isteri hang pa tu bila depa duk sengih sensorang depan LP or PC... sengih depa bukan sengih gila.. tapi sengih gatai..

**macam hang lah lina oii**

hello! aku ngan FB tak ngam k.. mark zuckerberg tu ex aku.. tu pasal aku tak layan FB.. haha~

**sambung tang para suami tu.. itu pun kalau hangpa takmau bini hangpa kawin 2 ++ la.. eh? bantai jela.. **tak tau nak guna ayat apa..

p/s : adik aku dah itam legam dah sebab mandi pantai.. erk.. auta auta.. ekceli.. gelap je.. takde la itam legam.. haha~ balik kena boo habis!


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget