PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 25 Mac 2011

PHOTOSHOP OH PHOTOSHOP

Assalammualaikum... pe kabaR?? dah makan?? belum? aku pun belum.. huhu~

weyh.. tadi kan.. aku jalan2 melawat alam maya ni tau.. sekali aku terjumpa.. satu entry pasal header guna adobe photoshop *** aku ta ingat lah version ape.. huhu~ aku tgk lah gambar header dia.. boleh tahan.. cantik! so...... aku pun download... haha~ dah tu, aku buat lah.. buat buat buat dan buat... haaa!! dah selesai!! tapi masalahnye.. aku tak suka lah pulak.. hehe~ sebab apa?? entah.. mcm.................. aku pun tak reti nak cakap apa.. **sebenarnye.. aku dah gila buat header..

tapi sebelum ni.. aku buat header guna paint je. senang.. aku tak guna tools bebanyak pun.. so.. bagi aku yang tak reti guna photoshop ni... aku nak cakap.. paint lagi best.. haha..*ketinggalan zaman..  aku suka benda ringkas.. jadi paint takde masalah ngan aku... tapi photoshop memang ada problem ngan aku!! BIG PROBLEM! macam aku cakap.. aku tak reti.. guna.. ngeee~ nanti nati lah.. bila aku dah ready untuk photoshop.. baru aku guna... **masa tu orang dah tak guna photoshop kot agaknye.. orang guna aplikasi baru dah.. hehe~

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

Rara Noordin berkata...

i'm done follow u :)

Orkid Edyliyne berkata...

oh OE dulu guna photoshop sebab bagi OE dia banyak aplication...
sekali tukar laptop baru, orang tu tak masukkan photoshop...
terpaksa OE guna paint jugak..
tapi paint pun best jugak...
eheh...
(n_n)

G3-lina berkata...

haha.. install je lah photoshope tu.. dowload je.. ngee~ sye agy suka paint stakat ni.. huhu


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget