PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 25 Mac 2011

IBU KECIK HATI DENGAN AKU..

Assalammualaikum..

wei para blogger.. berapa aktif korang berblogging? berapa lama korang hadap screen PC, LP atau NB?? 1 jam? atau2 jam?? ke.... 5 ++ jam???  kalau aku.. paling kurang pun 3 jam aku hadap blog.. walaupun kadang2 tu aku taktau nak update apa, aku tetap hadap.. aku edit blog la.. aku tgk blog orang lah.. atau.. aku cari blogger baru.. kiranya.. dalam hidup aku ni.. blog memainkan peranan yang agak besar..

korang sedar tak.. kerana blog, orang sekeliling terasa hati dengan kita?? sebab.. seolah olah.. kita lebih mementingkan blog dari segalanya... aku tak pernah pun sedar perkara ni sebelum ni.. sehinggalah.. mum aku tego...

'Jarang dah balik rumah petang ye... '

ye betul... aku dah jarang balik rumah waktu petang sekarang ni.. asyik malam je.. semuanya pengaruh blog.. tak tau kenapa... blog seolah olah macam... drug! dan aku.. sebagai penagihnyer... haha~ dulu.. masa mula2 dulu.. aku tak rasa semangat macam ni pun dalam berblogging ni.. aku sendiri lupa.. bila aku mulai aktif.. aku pown tak faham.. apa yang bestnyer tentang BLOG ni! sbb.. bagi aku.. segala yang berkaiatan antara aku dan blog.. semua tu terjadi secara automatik. aku anggap blog aku ni.. rumah kecil aku..

sampaikan.. aku tak sedar.. yang.. ibu agak terasa ngan aku.. selama ni.. aku ingatkan.. aku dah bahagikan masa agak cantik.. rupanya tak.. hurmmm.... so.. lepas2 ni.. bila aku balik dari sekolah.. terus aku lepak kat rumah parents aku.. kecuali hari jumaat~ demi menjaga hati dorang.. aku taknak lah dorang kecik hati ngan aku lagi.. cukup r teguran ibu tu.. huhu~ tak sanggup lagi dah kene teguran seterusnyA!


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget