PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 7 Mac 2011

HIDUP SEMULA?

Assalammualaikum.. perkara pertama aku buat bila on9 kali ni, terus bukak blog. rindu gila nak mati hidup balik! ehehe~ lamanya aku tak on9.. bila dah bukak blog ni, rasa sangat LEGA~ haishh! resah gelisah hidup aku tanpa BLOGSPOT.COM ni tau! huhu~ kenapa aku tak on9??

ceritanya macam ni, pada suatu hari, aku berjalan jalan di sebuah lorong yang penuh debu.. tetiba aku terjatuh dalam lubang yang agak dalam.. dan aku terperangkap di situ selama hampir seminggu.. hehe~ ini cerita AUTA! cerita yang sebenar ialah.. aku tak sehat je.. ehhe~ jangan mara. nanti aku jual.. urhhhh!! sengal lah satu badan aku.. sakit gilakk!!
OH ye!! esok aku... EXAM!!! paper BIO & KIMIA!! whattt?? grrrr!! serammnyyyyeee~~~ 1st time ni!! apa agaknya rasa yE?? tadi time rehat tadi, aku interview kak sharina 5A.. dia kata
"ala.. ujian senang je.. selalunya akak dapat 10A's dalam ujian.." lebih kurang camni la.. mau terbeliak biji mata aku.. kalau boleh melayang dah lama melayang.. agak terpempan la ka.. bila dah kembali kepada keadaan asal, aku baru sedar, biasa la.. budak pandai.. aku ni? hurm...

pastu tanya lagi.. "kalau exam betul akak selalu dapat berapa?"

"exam betul susah.. akak dapat 8A JE!! diulang kembali '8A JE'"  mau pengsan aku kat situ.. bukan pengsan je.. meletop pown bole.. tapi taknak meletop pulak aku time tuh.. gila arh!! OTAK APAKAH budak 5A ni?????????????????????? meh sini tukar sekejap.. sekejap je kak.. sekejap je.. adalah dalam 20 tahun je... boleh?? plzzz!!!!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget