PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 13 Mac 2011

HEADER OH HEADER

hooohhooiii!! pe kabar korang semua?? haha!! masuk2 je blog ni korang nampak apA???? apa?? gambar budak pompuan yang sangat comel?? hehe~ **perah santan.. tu header baru.. cadangan dari makcek adibah.. 

✿❇Sekadar Insan Biasa✿❇
header makcek adibah.. cantikkan??
cemburunye..

dia ada comment dalam entry nak pasang header jugak?? aku bagi pilihan. dan makcek ni pilih number 3. aku amik je.. tapi dah di edit sikit2. apa yang aku edit??? aku edit gambar aku sebab gambar asal tu dah lama kot??  dan gambar gula2 sebelah -->.. *** taktau nak panggil kanan ke kiri.. dari gambar gula2 kapas kepada gambar lolipop.  hehe. pastu aku edit tang buku tu.. dan... adalah benda aku tambah sikit2. bagi semak sikit.. ngee~  **tiba2 rasa dah buruk lak.. haha~


dari gambar ni...klik untuk besarkan
kepada yang ini.. klik untuk besarkan

bak kata budak class ELS aku tu..
AWWESOOOMMEEEEE... 
**poyo
       


header ni, kalau korang tengok.. berasaskan gula2 la.. sempena nama blog.. corak background tu.. sama dengan corak bilik aku di mana aku menjadikan bilik aku ni, sebagai dunia kecil aku. sama macam blog ni.. dunia kecil aku.. **aku sebagai perdana menterinya okie! haha~ berangan punya pasal nak jadi orang kaya~ pastu, ada gambar buku. tu melambangkan.. aku ni budak sekolah lagi.. dan aku agak suka baca buku.. **auta.. haha~ tade la.. aku suka baca buku yang aku suka.. ngeee~ tulisan dalam kotak atas warna merah dan tulisan 'amaran' tu, aku kekalkan dari blog lama. maknanya.. elemen yang sama dari blog lama.. aku copy bawak masuk dalam gambar ni. lagi apa yE??? ha.. gambar aku tu. dah tentu tentu maknanya.. sebagai pemilik blog.. haha **pampang muka.. tak malu! **frame kartun tu pulak melambangkan aku ni suka click click.. susunan frame tu pun berasaskan susunan frame dalam bilik aku...haha~  dan terakhir.. kat buku tu.. ada gambar kucing. kecik je.. kat akhir ayat. kucing tu melambangkan.. aku ada kucing yang selalu menyebok time aku buat kerja sekolah o baca buku. haha~

kenapa aku letak header ni ye? sebab..... aku sangap gila tengok blog orang lain ada header dorang.. dah la cantikkk... **tgk header aku balik.. menangis sebab buruk~ wuarghhh.. takpe2.. lina.. tak penting pun benda alah ni.. haha. orang bukannya nak tengok header tu cantik ke tak.. orang nak baca tulisan aku je pun.. **ayat memujok.. T.T

K lah.. aku chow dulu.. chow cincaw!! assalammualaikum **lupe nak bagi salam mula2~

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

7 ulasan:

Taufan Bin Ribut berkata...

cantik lah header...kite punye buruk je...jom singgah serak kan blog topan..

G3-lina berkata...

as u wish.. wink2

zalikha nashuha berkata...

HAI GADIS GULA2..nice header! creative gila and so colorful..

btw, i'm following you ;)

do come and visit my blog!

G3-lina berkata...

thanks sailormoon.!! as u wish dear~

Ibu Ammar berkata...

memang cun header ni. seswai lak tu.

Faziera193 berkata...

sweetnye header dia..macam gula2.. ^__^ bagus2..kreatif! hehe

follow u..ngeee ;p

G3-lina berkata...

rumah kecik korang akan dilawat sebentar lagi!! thanks alexadriana n faziera!


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget