PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 23 Mac 2011

GAME BEN ASHAARI PUNYA PASAL.....



Assalammualaikum!!

 yeayyyy!!!! da siap!! nak gila aku cari dorang semua ni nak kumpul dalam FB.. aku ase. prince pown da nak gila dah... adoii! tapi alhamdulillah dah siap dah keje aku.. tunggu nak di editkan oleh encik ketua.. dan diterbitkan dalam sebuah buku bernama BLOG! huhu~ penat2! kelam kabut pown ea jugak! tapi yang steady je aku tgk.. si prince tu!! menyampah lak! haha~

disebabkan game ben ashaari.. aku nak jadi gila dah.. walaupun belom start apa2 lagi masa tu.. disebabkan game ben ashaari.. aku dapat kawan baru!! kat FB la.. hehe~ nice gyler dorang tu.. paling kecian.. naqieb.. dia cari FB prince punye lama.. then masa nak buat cerita.. dia takde idea.. haha~ lama gila dia tunggu idea datang.. anis pown kesian gak.. esok dia kerja.. tp dia tak boleh tido.. sebab game ni lah. nak kena tunggu siap edit dulu.. untuk di postkan kat blog masing2 supaya seragam... memang kabot lah tadi!  dah la.. korang nak bace cerita kiterang, tunggu esok k!! nite! tata~ salam...


~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

aliarosli berkata...

hhahahhaha,lawak lah korang
macam pasar dah fb tue
gare-gare game abang ben

huhuhuuhu,dah tertinggal jet pejuang sebelom berjuang
tenet terputus
memang sadis
bukak bukak dah kelam kabut je

nway,gudluck

:: cikNuurul :: berkata...

hahahhaha,mmg lawak wehh gara2 game abg ben tu,.kami pon ntah nak tuju ke mane mncri geng,.hehe,.jmpot snggah blog ye nnti,.kami xupdate lg,msing2 bz,.huhu,.

nice to know ol of u geng ape ni,.hehe

G3-lina berkata...

tau tape.. kelam kabot! tapi.. best lak.. haha


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget