PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 8 Mac 2011

SIGNATURE FOR BLOG???

Assalammualaikum.. tadi duk baca tutorial signature.. mula lah gila nak buat gak.. hehe~ aku dah buat 3 jenis.. sekarang ni rasa macam ponink lak... aku nak pilih yang mana satu ye untuk signature blog ni?? hurm... adess!! lolipop tu nampak sedap!!! nyam nyam nyam!!!

antara tiga2 ni, aku rasa nak pilih yang number 3 tu. nampak ringkas... yeZzA!!!! oh ye, nanti, aku buat entry pasl macam mana nak buat mende alah ni ye.. tapi bukan hari ni lah.. sebabnya.. aku malas.. dan tak menguasai lagi. tak berani nak ajar orang lagi. 
1
2

3



~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

4 ulasan:

Matjoe berkata...

i prefer the 3rd

GadisGula-gula berkata...

me too matjoe!

Raimi berkata...

yg lolipop tu pun ok gak

GadisGula-gula berkata...

ala raimi.. keputusan suda dibuat lorh~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget