PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 14 Februari 2011

OH TIDAK!!

STOPPPPP!! korang tak salah tempat ye.. ni memang blog G3.... serius! tak tipu! ni memang blog gadis gula-gula.. hehe~ tak sangka kan.. baru beberapa hari lepas aKu buat entry pasal aku ta sedia na ade header, hari ni da terpacak dah benda alah tu dalam blog ni.. aishhh!!

papepown.. bila bandingkan aku punya ngan korang punya.. sah sah la aku punya macam hampeh kan.. yelah.. aku ni baru 1st time ni wat header.. itupun dengan beraninya memaparkan gambar yg sangat ta cantik dalam blog ni! aishhhh!! takut lak na terima pandangan orang lain.. tapi pape pown, bagi korang2 yang rasa nak tegur aku bout header aku tuh, dipersilakan.. karpet merah aku bentang.. hehE~


entah nape.. rasa nyampah lak tengok benda alah tuh.. rasa macam nak remove je.. tapi aku ingat.. aku nak letak for few days.. so that, korang boleh la kutuk aku ke pe kan.. orang kata, belajar dari kesilapan..

RUPA ASAL
masa tengah nak buat benda ni, ada 1 big problem.. aku tak tau nak set size dia.. banyak kali gak lah aku godek2.. tapi tetap tak boleh nak sama dengan blog ni. so.. aku biarkan sekerat je.. biaq pi lah dia kata orang utara.. hehe~ k lah.. mau tido.. assalammualaikum!

P/S : SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL!




Rasulullah dalam mengenangmu
Kami susuli lembaran sirahmu
Pahit getir pengorbananmu
Membawa cahaya kebenaran

Engkau taburkan pengorbananmu
Untuk umatmu yang tercinta
Biar terpaksa tempuh derita
Cekalnya hatimu menempuh ranjaunya

Tak terjangkau tinggi pekertimu
Tidak tergambar indahnya akhlakmu
Tidak terbalas segala jasamu
Sesungguhnya engkau rasul mulia
Tabahnya hatimu menempuh dugaan
Mengajar erti kesabaran
Menjulang panji kemenangan
Terukir namamu di dalam Al-Quran

Rasulullah kami umatmu
Walau tak pernah melihat wajahmu
Kami cuba mengingatimu
Dan kami cuba mengamal sunnahmu

Kami sambung perjuanganmu
Walau kita tak pernah bersua
Tapi kami tak pernah kecewa
Allah dan rasul sebagai pembela





~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget