PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 15 Februari 2011

MALAM



Assalammualaikum.. bosan lah! aishhh!! aku ni hari2 tido lambat.. ramai gak tnya aku ni spesis pe ni hari2 tdo lmbat.. kadang2 tak tido langsung.. hehe~ kalau diperhatikan.. aku update blog pun waktu malam.. kan kan kan?? sebenarnya.. ada sesuatu tentang aku mengenai tido ni.. kenapa aku tido lambat??

1. aku tido siang.. then malam aku tak mampu nak tido awal walaupun siang tu aku cuma tidur selama 3 jam.

2. aku ni jenis aktif malam.. opsss! korang jangan fikir lain! aku sepak laju2 karang!!

3. aku lebih suka buat kerja sekolah waktu malam. sebab waktu malam tu la otak aku ni agak mampu nak pusing laju laju..

4. erm.. apa lagi eh?? urm... selalunya waktu malam la aku akan ingat segala benda. bak kata ibu aku 'dah nak terberak baru nak gali lubang.' hehe~ tapi selalunya kalau mum  aku cakap cam tu, aku akan jawab.. 'sekarang ni tak pakai lubang dah. dah ada jamban.. '

5. suasana malam ni sepi je.. aku suka nikmati waktu waktu macam ni. yelah.. kalau siang ni gamat!! sampai kadang2 tak jumpa ketenangan.. so malam ni waktu terbaik la!

dah la.. sampai situ je la aku bagitau. banyak2 nak buat apa.. bukan korang peduli pun kan! hehe~ [ayat tocing]

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget