PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 16 Februari 2011

BAPA TIRI [2]

Assalammualaikum..
lagi pasal bapa tiri.. urm.. tadi masa kat sekolah, aku slowtalk ngan kawan aku ni.. aku suruh dia buat report.. dia still dengan keputusan dia untuk tidak buat report. aku tanya apa alasan dia.. then dia cakap...

'adik2 aku.. kalau aku buat report, gerenti la mak n jantan tu bercerai. then.. sapa nak tanggung adik2 aku?'

adik2 pulak da.. adess! aku naik pening dengan dia ni! aishhhh!! ikut hati, nak je aku seret dia pergi wat report. tapi budak ni degil betul la! aishhhhh!! aku dah taktau apa nak buat dengan dia ni.. hurm...

tak lama lepas tu, aku tanya lah pasal plan dia nak lari dari rumah.. dia cakap tak jadi.. sebab mak dia dapat kesan yang dia nak lari dari rumah.. mak dia cakap, kalau dia lari, mak dia takkan halalkan makan minum dia.. tak akan anggap dia macam anak dah.. walaupun aku rasa mak dia sebelum ni memang tak pernah anggap dia macam anak pun!! macam mana mak dia tau plan tu pun aku tak pasti.. tapi mak dia memang tak tau perihal bapak tiri kawan aku ni minta sex dari kawan aku. so-sial betul jantan tu!!

so.. kesimpulannya.. kawan aku ni kira macam dalam kandang rimau dah ni~ kat luar pulak tempat buaya.. ditelan mati mak diluah mati bapak.. tapi aku rasa, baik mati dua dua! cha, abit, linda n lain2 pun dah sakit otak dah fikir pasal ni. aishhh!!!

selama ni, aku baca kisah2 cam ni kat web o surat khabar.. tak sangka org yg agak dekat dengan aku pun alami perkara yang sama.. hurm... moga2 Allah lindungi dia.. amin!

~LEAVE ME A COMMENT SO THAT I KNOW WHO R MY READER~

3 ulasan:

alexayussida berkata...

eh bila baca ni macam baca kisah2 kat paper,majalah,tgk lam tv...aduhaiii ape la perasaan die tu kan...ape nak jdi la org tua skrg ni..makin tua makin miang..ngn anak tiri pon nak main..sengal ke ape...repot je la..tak pasal2 adik2 die plak yg kena ngn bapak haruan tuh..

tetibe jd emo..uuu:(
awk,thnk foloe..kita dtg foloe balik n moga kep in touch..

JunAina berkata...

bahaya tu kalau setakat minta boleh le tolak2 lagi kalau dah paksa cam ner pulak. banyak tempat yang kita boleh minta nasihat dan perlindungan contohnya JKM. jangan aniya diri sendiri.

G3-lina berkata...

tu lah pasal.. my dad pown cakap catu alexa.. takut kalau2 adik dia yg jadi mangsa.. tapi kawan sye ni degil.. di kata demi maruah benda ntah! geram betul!! aihhh!

jun.. sye tau.. tapi kawan sye ni degil.. dia taknak.. lagi satu, dia malu kalau org lain tau~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget