PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 7 Februari 2011

BILA ADA GADUH GADUH, BILA TAKDA RASA RINDU

assalammualaikum! hurm.. dah bacakan tajuk atas ni?? ha~ kisah pasal kawan2 aku lah ni! bila ada bergado tak henti tapi dah tade? rindu macam nak mati.. eh3.. tade lah mati.. just rindu je lah~ rindu apa?? rindu nak bertekak lah! hehe~
ni budak 3 orang ni ha! kalau ade aishh!! mmg gamat lah! bila dah tada.. rasa macam sunyi pulak! rasa pelik je! yelah.. dari darjah 6 sekelas dengan dorang ni ha.. maknanya... dah 5 tahun lah aku nan dorang ni sekelas.. so.. entry kali ni khas untuk dorang lah!

woi eja, adib n atin! aku minta sorry lah kalau slalu tekak nan korang en terutama eja lah! hehe! adib tu ta bnyk sgt kot? fatin?? 2 tahun lepas paling bnyk tekak nan dye ni! berasap jugak lah! tapi tahun lepas dah ok kan? tak bnyk bising dah~ hehe! wei eja! best dow conteng baju kau tadi! syok! hehe~ len kali buat lagi eih!!
                        <-- atin
adib -->                                      

                          <-- eja

eh? kenapa aku rasa macam tertinggal lagi 2 orang yE?? owhhh!! ekin ngan muiz lah! hehe! tapi muiz ni aku tak rapat sanad ngan dye sebab? sebab dye ni pendiam.. jrg gak la gado.. tp dia ni kuat membebel! hehe! bebel2 pun bijak pndai~ ekin?? siap kau aku sebat bila kau balik sini! seka suki je tak gtau aku kau pindah kan! jagalah!

                                                                                                                                                 muiz -->
syikin?? tade gambar di sini!! hehe~ so korang2 sume!! have fun ye!

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget