PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 9 Februari 2011

ADA APA DENGAN HEADER?

Assalammualaikum. tadi usha2 blog ben ashaari.. tgk ada segmen header pilihan. eh3.. chop2. entry kali ni bukan pasal aku masuk segmen lagi ye! hehe~ korang ni slalu salah faham tau.. aku tumbuk karang...DUSH!!! terus terbang ke angkasa!

sambung balik!

bila dah bace entry abg ben tu aku teringat satu ketika dulu ada orang tnya aku pasal header blog aku ni~ dan aku teringat aku pernah terfikir nak buat entry pasal ni.

'eh kak, mana gambar header blog kau kak??' (suka suki je pggil aku kak.)
'header? alah.. tak penting pown!'
'weyh, penting r kak! benda tu lah yang membuatkan orang kenal mana satu blog kau ni kak.'
'penting eh? biarlah.. hehe...'
______bla bla bla_______

bukan budak ni sorang je yang pernah tanya aku. ada lagi 2-3 orang. follower aku gak. aku jawab malas jep. hehe~ ok.. di sini aku nak gtau korang... kenapa aku tak buat header blog?

- aku tak reti buat header.
- aku tak kreatif sangat kot??
- aku tak minat.
- aku ni jenis tak boleh tetap. so.. aku akan tukar apa aja yang aku nak. termasuk la header tu. so.. aku taknak susahkan diri aku banyak2 kali tukar. heeee~

sebelum ni, aku pernah la buat header ni. guna photoshop jep. tapi bila dah habis buat, tengok tak cantik!  pastu nak set saiz dia lagi satu. punyalah malas nak mati! hehe~ so.. aku decide, untuk masa sekarang ni aku takmo ade gambar header.. biarlah macam tu. nanti bila dah sedia nak ada, aku ubahlah blog ni.

nota kaki : demam / sakit kepala semula.. rasanya dah seminggu aku tak sakit pale otak aku ni... so hari ni rasa sakit sangat! B.E.N.C.I

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget