PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 1 Januari 2011

NAK RIAK SIKIT?? dan KUCINGKU SUDAH GEMUK~

Assalammualaikum!!!!!! sapa kat dalam oi?? aku di luar~ hehe~
sempena nu ye ni, aku nak riak sikit.. sikiiiiittt je~ tak banyak.. siiikkkiiiitttttt je~ hehe~
apa yang menyebabkan akunak riak?? haha~ ades.. sebenarnye bukan riaklah.. tapi nak show off~ haha~
tak malu betul hang ni lina!

aku dah pandai menjahit oiii!! my mum ajar~ haha~ jahit apa?? ala.. jahit baju kurung jep~ kekeke~ tu pasal la aku cakap nak riak ssssiiiikkkiiittttttttttttt je~ ta banyak.. sbb aku baru pandai jahit baju kurung je~ haha~

"tah apa apa entah! itupun nak siak!!"

"eh.. suka hati aku lah! bluekk~"

haha~ tengah tengah blogging ni.. si baby lompat naik atas meja pc.. mmg spot dia utk tido! ceh.. bila dia baring depan aku... baru aku nampak.. yang dia.. dah.... gemok~ jom usha gambar dia jom??


DAH TAK MUAT DAH~ SEMPIT SUDAH~

KAN DAH CAKAP.. SEMPIT.. TANGAN KENA
LETAK KAT ATAS! HAHA~



GEMUK KAN??? PAPE POWN.. KAU TETAP DI 

4 ulasan:

shahjiehan berkata...

kucin ni kat kene p jogging ni..buang sikit lemak2 die

Gadis~Gula~Gula berkata...

bukan takat jog jep.. climbing carpet, pokok almari semua keje dia~ haha~

EmanCloud berkata...

hahah nak babap kucing ni leh? hehe

Gadis~Gula~Gula berkata...

@EmanCloud, boleh3.. tapi perlahan lahan jep~ haha~ kalau kuat kuat nanti dia buasir~ hee~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget