PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 7 Disember 2010

I GOT NEW NEW NEW HOTTIE~

i got new new new phone~ actually.. phone tu dad punyer~ dad beli baru, dye sedekah lah kat anak dye yang baik ni~ haha~ ulun n shark.. pandang jep~ hehhe~ kesah lah sgt kalau phone tu bekas dad? no!!!!! aku dah lama impikan phone tuh tau!! haha~ tawar lah kat aku iphone sekali pown.. aku nak jugak phone yang ada kat genggaman aku ni~ hehhe~ nnty nak g kedai larh~ tuka case.. tapikan... dulu masa pegy kedai phone kat KL dulu.. dye kate suh tempah.. adess... whoa!!! nasib baik dad dah beli new battery.. y?? becoz!!! harga battery tu.. RM100++.. whoa!! menangis aku kalau nak kena beli new battery nnty~ haha!!! sangat puas hati!!!! LOVE U DAD! N YOU TOO MUM~ bcoz of you, i got this hottie~ MMMUAAAHHH~
(ini lah ciri2 anak yang meterialistik! haha~ adess! alrh.. kalau tak dapat pape pown.. cintaku tetap untukmu wahai parents tercinta!!!)

nak tuka warna apa yea??
atau.. aku conteng2 je ?? hehe~
PERHATIAN!!

churp2 bagy aku kerja lagy.. anada berminat dengan...: 



atau.. 



2 ulasan:

littletuffgirl berkata...

wah bestnya dia!

G3-lina berkata...

@zahra pazimyea!! agak best! hehe~ tq sudi baca~


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget