PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 11 Oktober 2010

MAMA TOLONG!! PAKCIK TUA TUH NAK R**** BABY!!

"mama~ lapo la.. " baby ni asyik  nak makan je! nnty gemuk baru tau!!" (baby ni gila lensa tau tak~)
semalam.. aku tersangat rajin.. aku keluar bawak baby men2 depan umah tuh.. baby memang takkan pegy jauh kowt.. dia da besa kat umah ni kowt walaupun baru 4 ari kat sini.. sambil2 perati baby men2 aku pown siram lah pokok bunga nenek aku.. (nenek peminat pokok bunga.. depan umah tuh dah jadi macam hutan nenek da.. tp... hutan yg cantik! huhu)

tgh2 siram pokok bunga nenek aku tetibe baby lari kat aku n nyorok2 blakang aku... nak d jadikan cerita.. baby pown ckp mcm ni! "MAMA!! TOLONG!! PAKCIK TUA TUH NAK ROGOL BABY!!!"
kurang asam punya pakcik! dah tua2 pown nak rogol anak dara kucing! huh! meh sini aku wresling ko!! aku pegy dekat2 dia.. pakcik tua tu merenyih marah! ko pk aku takot ke hah ko merenyih mcm tuh>??  grrr!! marah nie!! baby aku tuh kecik lagy tau!! jgn memandai nak dekati dia!! hurm... naseb baik la aku ade time tuh... takpe baby.. mama dah alau pakcik tua gatal tuh.. nanty kalo nak kuar... kuar nan mama je tau..

P/S : tak bole jadi ni! kne bwak vet nak spay baby aku ni..

2 ulasan:

Raimi berkata...

weird...but fun...haha....

Gadis~Gula~Gula berkata...

haha~ setuju2


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget