PAKCIK MAKCIK COMEL

Jumaat, 29 Oktober 2010

KEMARAHAN IBU TERJAWAB!

assalammualaikum,
akhirnya hari ini aku pulang ke rumah juga! sebab? siapa tak sayang ibu oii!! haha~ sampai je kat rumah, aku selidik2 kenapa ibu marah aku hari tu sampai ckp macam ni "lagi aku tengok muka kau, lagi sakit hati aku."

hahahahahah~ rupanya, itu semua hanya salah faham. memanglah ibu marah, tapi bukan pada aku. ibu marah pada ulun dan shark. dan, statement yang menyakitkan hati tu, bukan ditujukan kepada aku. masa tu ibu tengah tengok cerita apa entah. aku ta pasti sebab dari informer aku, cik ulun, dia sendiri tak tahu apa tajuk cerita tu. statement tu ditujukan kepada pelakon dalam cerita tu. adehh!! penat saje aku merajuk, menagis nangis! toing3!! haha!!! kakyi sayang ibu!!!! mmmmmuuuuaaaahhhh

ini bermakna, saya dan ibu sudah berbaik.....
sekian, tengkayu

2 ulasan:

jue :)) berkata...

ahah . kelakar !

Gadis~Gula~Gula berkata...

tu r pasal. adeh.. sadis je..


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget