PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 23 Mei 2010

MENJADI SEORANG 'AKU'

aku tak tau d mana silapnya.. menjadi seorang 'aku' sangat sukar berbanding apa yg aku pernah aku impikan.. soal love takyah debat suda.. sbb menjadi seorang 'aku' tersangat sukar menerima love dlm hidup... menjadi seorang 'aku' telah bnyk melukakan hati org lain.. menjadi seorang 'aku' juga telah bnyk mencipta dendam dalam diri org lain.. aku taktau di mana celanya.. di mana kekurangannya shingga menjadi seorang 'aku'... tiada yg dpt memahami... dan.. aku sendiri tak faham ngan diri aku... knp sgt sukar menjadi seorang 'aku'?? knp sukar utk membuka hati ni utk sesiapa je?? (boleh ke cumtuh??) knp susah utk mencipta kegembiraan dalam hidup org lain drpd cipta dendam je?? wuarghhhh... menjadi seorang 'aku' sgt sukar untuk dimengerti...

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget