PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 24 Mei 2010

AIMAN......

tadi.. dtg2 sek trus dpt berita gempak.. tertanya tanya kesahihan berita ni.. daddy aiman meninggal?? innalillah.... kesian die... dah la duk puchong.. spe na anta p sek? jauh tu.. mesti die pindah sek.. waaaa.. mesti rindu kat die.. ye r.. die kan adik angkat aku.. uikk?? haha... walaupun pd hakikatnye die lahir dulu drpd aku, tp disebabkan kependekkannye.. jadilah die adik.. hek2.. tp tu sume dulu.. skunk die da tggi dah.. tggi dr aku.. wuargghhh.. kengkawan aku ckp... aku da terbantut.. ta leyh tggi agy.. mne leyh!!!!!! uikk?? topik terlandas pulak... urm... aku mcm ta cye je dad die da takde.. cozz.... ari jumaat aritu.. aku nampak die sihat je.. mlm jumaat tuh ade tucen math... aiman dtg.. mse balik tuh aku tgk ayah die mcm sihat je.. tp dgr cite.. dad die kene demam panas.. hurm... aku taktau lah mcm mana aiman lalui hidup die lepas ni... kecian..... urm.... kisah ni.... mcam kisah tahun lalu.. kisah seseorang.. ezatt...die hilang ibu die... mase tu nak dekat pmr.. hampir serupa ngan kisah aiman nieyh.. aishh!! hope.. aiman dpt teruskan hidup die dgn baik.. semoga die terus tabah.. semoga die berjaya dalam hidup dia... begitu gak nan aku n kengkawan len...  urm.. budak kelas kiterang cadang.. nak kutip derma tuk keluarga depa esok.. urm.... harap2 menjadi la.. kesian kat aiman... k r.. wanna out.. salam...... sayang ko pendek!! hee~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget