PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 24 April 2010

KEBENGONGANKU TERSELAH

aku tak tahu ape masalah aku... aku da macam orang yang ade bnyk masalah sdgkan aku sendiri ta tahu pe prob aku... geram toi lah!!
ermm.. aku skunk ni dalam proses 'menjauhkan diri drpd cha' atau 'misi mendidach' aikk?? haha..
erm...... bosan la hidup ni.. aku teringin la na tukar diri aku kepada seseorang... owh??? dush! bengongz.....
stakat ni... bukan aku seorang je yang perasan... tp ramai... kami perasan yang aku telah berubah... aku skunk ni ske marah2... asyik moody je... mmg aku sje je wat mcm tuh.. ehehe... ade udang di sebalik mi goreng makcik kantin sekolah sbnrnye.... haha..
bosan bosan bosan/...
aku rinzu giler kat Q!!!!!! dlu waktu die ade, mmg happening giler hidup aku.. arghhhhhh!!!!
aku gadoh nan ibu baru2 ni.. bukan gados sbnrnye.. tp aku merajuk... keke.. aidil lah punya pasal... ase mcm nak back hand je budak tuh! aikk...
aku tak balik pown umah.. bpe ari dah?? ow?? aku rindukan ibu..... wuarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sepatutnye arini aku sekolah... tp.. biase lah.. budak pndai macam aku ni kan PEMALAS..wuahahahaha;... pandai ke??? ahakZ!
owh?? aku ade utang adibah lah! bpe inggit tah.. 5 kot... ahakZ!! ta de bayar lagi lorh...
salam...
--------->BLAH<-------------

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget