PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 17 April 2010

CINTA YANG RUMIT

Cinta.. rumitkan cinta tuh? rumit sangat sampaikan tiada siapa boleh memahaminya.. cinta Allah pada hambanya memaparkan kemurahanNYa dalam memberi rezeki.. dalam pengampunan dosa.. dalam nyawa yang tercipta.. tp.. adakah Cinta Allah itu terbalas? TAK SELALUNYA BEGITU.. Kebanyakkan cinta allah tak terbalas sedangkan Allah telah beri sepenuh kasih sayangNya pada Hambanya... Hmbanya kini mencari cinta dunia.. dan meninggalkan Cinta-Nya..



cinta antara manusia pulak.... sering disalah ertikan... cinta yang melampaui batas.. cinta yang bertulangkan dusta semata-mata... cinta yang sebenarnya bukan bernama cinta.. tp NAFSU.. hanya orang2 yang istimewa sahaja dapat menikmati CINTA SEMPURNA.. dan orang2 itu adalh orang2 yang mencintai PENCIPTANYA...






dan kini aku tertanya-tanya...


* Cintakah namanya bila sehingga kini aku masih tidak dapat melupakan dia..


* cintakah namanya bila sehingga kini aku masih sangat perlukan diA..


* Cintakah namanya bila sehingga kini aku masih mengharap hadirnya diaa..


* Cintakah namanya bila selepas 5 tahun, masih ada dia di hati walau die tak pernah di sisi?


CINTAKAH ITU ATAU HANYA KEHENDAK NAFSUKU?


OH ALLAH, LINDUNGI AKU DARI KEKEJAMAN ORANG YG ZALIM..


LINDUNGI AKU DARI NAUNGAN SYAITAN NIR-RAJIM..


LINDUNGI AKU DARI HULURAN TGN YANG KOTOR DAN LALAI SERTA ZALIM..

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget