PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 9 Jun 2013

KEPADA YANG BERNAMA NAJMI FAUZI (I DONT KNOW WHO U R)

Assalammualaikum. wa cakap terus terang.. bersawang gila ini blog! hehe~ aku mmg takde masa nak update.. sampai aku terlupa terus bahwa aku ada blog.. WTH??? then hari ni, suddenly aku teringt plak kat blog ni.. so.. aku lawat la sekejap tengok apa dah jadi.. sedih je aku tengok.. btw, dengan muka tak malu Sbb tau aku tengah mmbebel sensorg, aku gagahkan juga..

ok first, i would like to talk bout najmi fauzi. i totally dont know who is him! dapat cmmnt dia dalam article bout hotlink curi my creadit.. dia macam nasihat aku thus n that.. he said, its not hotlink's fault so it seem like it was mine! and he was willing to help me..

i just wanna tell him.. (in case u r reading thing).. i changed my number to umobile coz of the internet plan... so i cant give u my hotlink no. n the 20 digits u asked.. i even cant remember them..  then it might was not totally their mistake.. but they approved that.. so.. it is their mistake! third, yea.. i made a mistake sbb percaya bende tu.. and as u said, 'bawalah bertaubat' yea! saya dah bertaubat dengan menukar talian saya. :3 tapi saya nak tanya, benda baik dan free.. siapa yang tak nak?? atau patut saya cakap, TERTIPU?

after all, saya bangga sebab ada org yang baik hati macam awq sebab nak tolong saya walaupun awq cakap u've nothing to do with that company. bagus.. dan saya sangat berterima kasih sebab bagi penerangan pada saya tentang masalah tu.

and actually.. it was nothing.. coz i just lost RM3 only.. it cost nothing.. but.. i hate to be fooled! dan saya belajar hak2 pengguna. jadi sebagai seorang yang menghargai usaha kelab2 pengguna, apa salahnya saya mendapatkan semula hak saya?



  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget