PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 8 Oktober 2012

SOMBONG

Assalammualaikum.

hurm.. terkilan.. tu je yg mampu aku cakapkan.. terkilan sangat bila ada orang cakap..

" kau jangan pandang rendah kat orang la.."

aku tak tau.. ape patut aku jawab.. sebab.. so far.. kalaupun aku ada penyakit hati.. aku cuba utk elakkan perkara tu.. aku tak tau di mana silapnya sampai org boleh cakap macam tu kat aku.. kadang2 aku tnye..

am i??
bila orang kata aku macam tu.. that mean.. aku ni sombong, riak bangga diri, macam bagos sangat and so on.. tapi.. aku tak bermaksud pun macam tu.. aku sendiri tak tau apa faktornya sampai orang cakap macam tu kat aku..
aku rasa terkilan and nak menangis.. "tidak akan masuk syurga bagi orang yg didalam hatinya terdapat seberat biji sawi dari sifat kesombongan.. " jadi.. tell me.. macam mana aku tak rasa terkilan dan nak menangis??
~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget