PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 30 April 2012

i love to be puzzle to others~

Assalammualaikum.

cuba berada di 10 tahun akan datang. siapa kita 10 tahun akan datang. kehidupan bagaimana yang akan kita lalui 10 tahun akan datang.. dll
i heard this sentence from someone~ **aku tak kenal..

sometimes, aku terfikir, how to be therE?  i mean....10 tahun akan datang.. sebab aku, tak boleh nampak apa pun yang ada. ianya seperti pandangan aku dihalang. macam ada satu blok besar de hadapan aku.

hidup aku.. orang yang tentukan. cuma kadang2 bila aku rasa bosan.. aku akan keluar dari kotak kehidupan yang normal. thats y people cant understand me~ tapi aku suka! aku suka bila aku jadi puzzle kepada org lain. aku suka jadi teka teki. aku suka jadi tanda tanya untuk org lain. bukan niat aku nak bagi orang pening ke apa ke.. cuma aku tak suka org baca diri aku. sebab bila org baca diri aku, aku rasa tak bebas. aku rasa terikat. character aku yg berubah ubah menyebabkan aku tak tahu, siapa aku 10 tahun akan datang. i dont have any idea about 10 years later.

 ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget