PAKCIK MAKCIK COMEL

Khamis, 1 Mac 2012

SAYA MINTA TOLONG....

Assalammualaikum. guys.. aku nak mintak tolong? please.. actually aku ada masuk satu pertandingan ni.. aku kena buat blog.. dan cara penilaiannya adalah :- jumlah visitor, pageview, dan follower.. so.. boleh tak korang tolong lawat blog aku yang lagi satu tu?? follow atau tidak, itu aku tak paksa.. sebab aku memang tak suka memaksa org kan.. cuma tu la.. aku nak minta tolong korang visit blog aku tu je.. pleasseee???


ni link blog aku.. .http://jadipenggunabijak-lina.blogspot.com/
pengenalan tentang blog ni, kat blog ni aku akan post cara2 menjadi pengguna bijak.. tipu helah pengguna.. dan berjimat cermat. setiap minggu satu post. insyaallah.. please ye korang.. terima kasih.. barakallah~

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget