PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 26 Mac 2012

JUST BECAUSE YOU DONT TRUST ME

Assalammualaikum.

kepada orang tu!

nak tengok sangat aku jadi jahatkan?? then i will!!

tak percaya aku kan?? then i'll make u feel worse!

nak dengar sangat cerita dongeng bodoh orang lain kan?? then i'll turn it to the reality!

3 hari aku tunggu memang untuk dimarahi oleh anda!! tak siasat apa2 pun terus nak melenting! bagos! memang bagos! teruskan lah.. sebab bila aku dah ta tahan sangat nanti, the new lina will come out~

later, dont ever ask me why or how..? what or whom..?

because every single thing happen just because YOU DONT TRUST ME!

and me.. i'm type of ego person. i hate it but this time, i proud i have it! just because of YOU DONT TRUST ME!

later, dont blame me on everything you have done!

dan kepada orang yang suruh abah aku beli bab 1 utk aku peluk2 tu, sila lah beli untuk anak anda dulu!! maaf sebab kurang ajar tapi aku kurang ajar dengan org yang tak pernah diajar cara2 menapis ayat yang keluar dari mulut je! lain kali tapis dulu ye ayat anda!

p/s : sakit hati buat hati aku sakit sangat sehingga aku rasa sakit hati~

 ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget