PAKCIK MAKCIK COMEL

Selasa, 7 Februari 2012

AISKRIM KON HARGA RM10

Assalammualaikum. cuti dah abes da.. baru ingat na lepak lama2 sket kat rumah ni ha.. tpkan.. mcm rugi plak kalau cuti lama2.. dah la taun ni last year aku kat skola tuh.. hurm..


malam ni, bulan penuh.. seronok je aku usha bulan tu..aku suka.. my heart beat faster when i'm starring at moon.. pelikkan??  kalau orang lain.. tengok laki/perempuan hati depa dupdapduuuuuppdaaappp.. tapi aku.. takdenyer mcm tu.. bak kata nana,

kau jatuh cinta kot kat bulan tu...
eihhh? mcam tu boleh ke? haha... bulan penuh ni.. selalu orang kaitkan dengan sesuatu yang misteri atau.. menyeramkan.. tp bagi aku... perghh~ kalau boleh d gapai bulan tu.. aku sorok dalam poket.. tetibe rasa cemburu je bila org lain tengok bulan penuh yang hansem tu... peliknyer aku.. haha~

oh ye..  bile sebut benda2 yang ada kaitan ngan love ni, aku teringat satu perkara..

cintailah dia yang telah menjadi milik kau.. bukannye dia yang sedang kau kejar... sebab mencintai dia yang sedang kau kejar ibarat membeli aiskrem kon bernilai RM10.00 tapi rupanya aiskrem tu tak sedap!. sia2 dan membazir je..
BY : org yg dah dilupai 

mula2 aku dengar mcm tak logik je ayat ni.. boleh pulak dia kaitkan dengan aiskrem bagai... tapi lama2 macam betullah pulak.. ye lah.. selagi tak makan, mana lah kita nak tau apa jadi kat aiskrem tu.. sedap ke tidak ke.. atau elok atau da expired..

oke stop talking bout ice cream bagai.. just nak cakap... i'm fallin' in love with the moon. nak sorok moon tu dala poket!


~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget