PAKCIK MAKCIK COMEL

Sabtu, 1 Oktober 2011

MACAM MACAM CERITA

Assalammualaikum. hari ni, buka je blogger.com tengok kat dashb oard.. belambak pulak orang buat segmen.. teringat dulu dulu kala.. aku selalu join segmen.. tapi sekarang?? huh!!

aku bukannye kacang lupakan kulit oke! aku nak je join dorang semua.. best bila join segmen2 ni.. tapi sekarang ni aku tersangat la bz. tengok la.. sekarang ni pun sangat la jarang aku on9.. lagipun exam dah na dekat dah... *doakan aku..

hari ni, abang2 telekom datang rumah. betulkan modem aku ni.. haprak betul! asal aku on9 je dia automatik takde line.. mao je aku campak lombong... dekat dah.. haha~ nasib baik hari ni dia tukar modem aku.. gud job abg telkom! haha

~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget