PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 25 September 2011

REZEKI DATANG LAGI!!!!

Assalammualaikum. hari ni, petang aku balik rumah.. ibu kata, ada pintu terbuka.. so.. aku layan je la... masa kat rumah ibu, rasa mcm ada dengar bunyi kitten.. tp aku ignored je.. coz kat situ memang banyak kucing.. dah lama lama tu.. baru aku tau.. ada kucing beranak kat kedai ayah aku.. perghhh!!! seronok gila babe!!! comel bangattttt!!! ada 4 ekor. serius tak tipu! cmol sesangat sangat!!  aku tak tau baka apa. tp memang besar! sebab semalam atau kelmarin aku tgk perut ibu kucing tu boyot lagi.. mean, kitten tu baru berumur 2 atau 3 hari je.. but badan dia besar, mata dah terbuka dan bulu sangat lah lebat!!! ada warna hitam (muka warna perang+hitam), warna perang+hitam, warna hitam belang2 kelabu dan satu lagi tu warna pelik.. tak reti aku nak describe macam mana. tapi sumpah demi Allah! semuanya sangat la comel!!

aku suka yang warna hitam but muka ada coreng2 warna perang tu.. sebab dia yang paling gemok!! haha~ no wonder la anak2 dia comel gila.. ibu dia pun sangat lah comel walaupun agak tua.. muka ibu dia kalau pandang.. sejuk je hati.. tak tipu weyhh!!! ikutkan hati.. aku nak bela je semua semua tu.. tp.. macam la abah bagi kan.. **aku kesah ape kan??? haha~

aku sekarang ni dalam proses memujuk ayah aku lah ni!!! nak juga bela kucing!!!! tu la.. dulu masa mengandungkan aku, sapa suruh bela kucing.. kan aku dah gila kucing.. tp tadi, masa sesi memujuk.. macam ada tindakbalas positif je.. entah la.. aku serahkan pada Allah saja.. hurmm...


  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

2 ulasan:

Rohaizam Rosli berkata...

waaaa..... best best best.... bela bela bela... kalau xbleh, meh kasik Iejam... hehehehe~~~~

sekamar rindu berkata...

kat rumah saya pun ada bela kucing juga..


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget