PAKCIK MAKCIK COMEL

Isnin, 5 September 2011

KUCING AKU MANA.....T.T

Assalammualaikum.. dari petang tadi aku tak boleh bukak internet tau tak!! eh tak!! bukan petang tadi, tapi petang semalam sebab skunk ni da masuk 6 september! hAISHHH... aku rasa la kan.. Allah tengah nak uji aku dengan kehilangan la.. yela.. dulu.. noni.. lepas tu.. baby.. sekarang gemo lak.. tapi gemo ni tak de kabar berita... sebab... dia hilang catuh je.. haishhh~ takpe2.. aku tak keah sangat if ada org amik dia.. sebab at least ada orang bagi makan.. dan dia ada tempat tinggal... tapi cane if dia sesat?? huargghhhh... hope gemo selamat la...



aku jaga dia dari umur lebih kurang 2 bulan lagi.. ada orang buang dalam kotak.. dari tak pandai nak minum guna bekas sampai sekarang ni da pandai makan dah... huhu... rindunya kat dia...



budak ni suka sangat lepak atas katil aku.. haha.. aku pun suka gak dye naik atas katil aku.. boleh buli2 dia.. gemo ni suka bergambar.. nampak je flash, terus lari2 terkedek nak join sekaki.. haishhh.. pandai lak tu posing cute2.. rindunye nak kiss budak ni//
   ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

Tiada ulasan:


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget