PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 11 September 2011

HUJAN EMAS DI NEGERI ORANG.. KAT NEGERI KITA HUJAN AIR...

Assalammualaikum. aku baru je balik dari kem ni!! perghhh,, penat gila!! menipu! sebenarnya aku balik dalam Pukul 5 lebih.. masa balik tu jalan sama2 dengan kakak kembar nabila n nabihah.. pastu decided nak pergi umah ustaz ashraf.. ada makan makan sikit.. sedap mi kari dia... nyam2.. sayang aku takk boleh makan kerang dan udang.. kalau tak... mesti lebih nikmat..

then.. terlajak la aku sampai ke rumah wati and mizi.. dari pukul 6 aku keluar, sampai kul 9 lebih!!! pastu dah tak ada trasport nak balik... T.T wuarghhh... nasib baik ada si budak rahim tu..since rumah dia dekat dengan rumah aku. aku tumpang la dia.. mak aii.. rasa nak mati je naik motor jadi penumpang.. sebab.. aku takut!! dah tu, aku pakai pulak baju kurung pahang.. kaki pulak tak sampai nak jejak tempat letak kaki tu.. adesss.. sadis gila la...

ohh ye. pasal program unisel tu... komen aku... not bad!! intro dia agak bosan but makin lama makin best..
aku suka program last sekali tu weyh!!! haha.. banana split dengan.. tarian cicak!!! haha.. sioott gila!! orang kata...'hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri. lebih baik di negeri sendiri.. so that mean...... aku gembira sampai kat sini!!! kat rumah aku.. huhu.. bebas lakukan ape je!!


psstt.. kesian aku jadi bahan kat rumah ustaz.. kuang asam betul lah bebudak ni~ first tu kene bahan ngan budak 5 A sebab masa dalam bas pulang dari unisel tu.. aku nak termuntah.. haha.. then.. kene bahan dengan budak kelas sendiri sebab baju yang aku pakai tu.. sama theme dengan family dan kain langsir rumah ustaz.. adesss
  ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

1 ulasan:

RinsyaRyc berkata...

hehehe..

><esok pi perkhemahan 4 hari.. huhuhu


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget