PAKCIK MAKCIK COMEL

Rabu, 28 September 2011

CORAT CORET SILINA

Assalammualaikum. lamanya aku tak update. rasanya macam banayk gila cerita yang aku nak coret kat sini.. tapi.. bila je aku buka dashboard.. terus aku lupa apa nak dicerita.. blank terus.. morose gila!

hari ni, aku ada seminar yang dianjurka oleh domino's pizza. adam khoo jadi motivator. oke la.. aku dah 2 kali dah join adam khoo ni. memang enjoy gila!! cara dia pun memang terbaikk je.. rasa macam nak beli la buku dia.. but........

aku baca ke nanti???

aku ni mcm malas je na bace buku2 macam tu.. **mcm mana la nak berjaya entah!! aishhh!!

p/s on the way na tukar windows to ubuntu~
~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

2 ulasan:

fisa othman berkata...

ihikss ni kira dah terupdate la story d sini kann...;)

Pinkbubblegumprincess berkata...

hahaha sy pun jenis malas baca,, tpi angan2 nak berjaya and kaya...lalalalla~

tapi attend seminar sounds better than reading kan??


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget