PAKCIK MAKCIK COMEL

Ahad, 4 September 2011

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50!!! (KATEGORI 4)

Assalammualaikum. rasa macam da lama tak join contest kan?? ye ye~ hehe so.. aku nak join la contest dari pakcik prince ni.. nak join klik header bawah ni ye~



Tarikh Contest!!
16 Jun - 30 Sept 2011(Tarikh tutup mungkin di awalkan)

aku pilih kategori yang ke 4.. gambar aku.. dan bestfriend..




gambar ni diambil ketika aku form 3 semasa hari kantin sekolah. budak baju biru tu nama dia nisa. kami berkawan since kiterang form 1 lagi.. aku kenal dia masa minggu orientasi sekolah... kenapa aku suka kawan dengan dia?? sebab perangai dia tu... gila2.. dan agak slumberrr

kadang2 selalu gak gaduh dengan dia.. terasa hati dengan dia.. atau tak bertegur sapa dengan dia.. tapi aku biarkan je.. dia pun sama.. nanti tak lama lepas tu kami berbaik semula.. aku ni bukan jenis suka dipujuk.. bila aku ada masalah.. aku suka diamkan diri... dan si budak nisa ni selalu bagi aku ruang untuk aku dan diri aku sahaja.. thats why aku suka berkawan dengan dia..

gambar kat atas tu dah di edit background dia.. why?? sebab background dia tu buruk.. ngeee~ tu je kot.. sekian...

 ~MAAF KIRANYA TERKASAR BAHASA. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI~

1 ulasan:

RinsyaRyc berkata...

hehe... nak ikut tapi malas.. tadek gamba ^^


_________________ ____
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget